2016. december 27., kedd

A kedvenc polcom


Tervezgetem már egy ideje, hogy megmutogatom a polcaimat, mert személy szerint én imádom csorgatni a nyálamat máséra, és magamból indulok ki - nektek miért ne jönne be? Mivel eddig mindenhol hatalmas káosz uralkodott, mindig elnapoltam a dolgot, most azonban volt egy kis időm, hogy legalább a kedvenc polcom környékét rendbe tegyem. A többit valószínűleg az életben nem fogom, szóval nem mondom, hogy lesz majd egy "nézd meg a blogger polcait" sorozat :D
Nem csak hogy ez a kedvenc polcom, hanem egyben a kedvenc könyveimet tartalmazó polc is. Bonyolult? Elmagyarázom :D 
Ez egy 100%-ban egyedi steampunk könyvespolc, amit az Ember saját kezűleg készített a legutóbbi szülinapomra. Szeretem a könyveket. Szeretem a steampunk cuccokat. Szeretem az Embert. Persze nem ez a sorrend :D Hogy miért a kedvenc polcom? Ezért. 


Ezen a képen láthatjátok a polc legnagyobb különlegességét, a forgatható fogaskerekeket. Random időközönként megforgatom őket egy kicsit, csak hogy érezzék a törődést - és mert baromi jól esik. :D 


És íme a tartalom. A szabadulás sorozatnak és a Démon-ciklusnak, a két kedvenc sorozatomnak természetesen bérelt helye van a kedvencek polcán. Ezen kívül megtalálható még itt az egyik kedvenc íróm, Fredrik Backman majdnem összes könyve oh, Ove, légy az enyém :D, illetve a még nem kedvenc, de jó eséllyel induló Winie Langton történetek és egy steampunk antológia, a Pokoli teremtmények, ördögi szerkezetek is. Utóbbi kettőt még nem olvastam, de a témájuk miatt zokogva könyörögtek, hogy ide kerülhessenek. Ja, és a Mesterkulcsról hamarosan érkezik az értékelés :) 
A polc legnagyobb ékessége egy dedikált Skull Throne példány, amit valószínűleg az életben nem fogok elolvasni, botrányos angoltudásomnak köszönhetően, de iszonyat büszke vagyok rá. Azzal nyertem, hogy berovásoztam a kutyámat. Na jó, csak a ruháját :D A Sógornő pedig bephotoshoppolta egy sötét erdőbe :DD


A polc egyelőre méltatlan helyen, egy asztalon trónol, de nagyon remélem, hogy egyszer majd felkerül a falra egy olyan helyen, ahol jobban elférünk - mármint a könyveim és én :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése