2017. július 11., kedd

1. Blogszülinap


Még engem is meglep, de tényleg elérkezett ez a nap is, egy éves lett a TudatosOlvasó. Tavaly ilyenkor vágtam bele a blogolásba, és életemben először nem hagytam abba pár hónap után. Oké, volt egy kis szünet, de a lényeg, hogy még mindig itt vagyok. Igazából arra már nem emlékszem, honnan jött a hirtelen elhatározás a blog megnyitására, de valószínűleg úgyse izgat senkit, engem se érdekelne. :D Ezen ünnepélyes napon néhány adatot és fontos momentumot osztanék meg veletek tudom, ez se érdekel igazából senkit :D a blog elmúlt egy évéből. 

Ezzel a fantasztikusan kreatív és izgalmas bemutatkozó szöveggel kezdődött minden - nyugi, csak egyszer untattam a jónépet ilyesmivel, többször nem fogom. 
Az első kritikámat Maggie Stiefvater Sinner című könyvéről írtam. A rendszerem és a bejegyzés-képem akkor még nagyon kiforratlan volt, csaptam neki a spoilereket rendesen, csak amúgy mindent bele módra. Azóta ez szerencsére kicsit rendezettebben működik, ma már azok is olvashatják a spoileres bejegyzéseket, akik a könyvvel még csak kacérkodnak. 
Az el nagy öröm akkor ért, amikor az Ambrózy báró esetei facebook oldalon megjelent a Leányrablás Budapesten értékelésem. Még most is nagyon megtisztelőnek érzem a megosztásokat.
A második esemény, amit sikerként könyveltem el - tudom, nincsenek nagy igényeim :D - az volt, amikor hirtelen nagyon megugrott a látogatók száma (hogy mennyire nagyon, azt később). Hamar rájöttem arra is, hogy miért. Írtam egy ajánlót megfizethető áron elérhetőnyvekről, amik kiváló szórakozást nyújtanak borús őszi estéken - meg máskor is. Ebben az Antikvarium.hu-ra hivatkoztam többször is, hiszen számtalanszor vásároltam náluk és az ajánlott könyvek tényleg csupán néhány száz forintért kaphatóak. Az oldal megosztotta a bejegyzésemet, és bumm, így növekedett a nézettség.  
Októberben újítottam, írtam egy sorozat ajánlót - úgy tűnik, egyszeri alkalom volt, minden esetre még mindig ajánlom. :D  
Nagy kedvencem lett a Top 5 disztópia bejegyzés, továbbra is ajánlom olvasásra - a bejegyzést is, meg a könyveket is - azoknak, akik megunták a sablonos könyveket.  
Még októberben megkaptam életem első recenziós példányát is, amit azóta is nagy becsben tartok. Ez nem volt más, mint a Kobak, egy humoros, ötletes és elgondolkodtató történet.
Nem sokkal később úgy döntöttem, részt veszek a Könyvmoly Párbajban, a vállalt könyek közül már négyet olvastam és értékeltem azóta - a linken megtaláljátok őket.
Saját szavaimmal élve állandó, de nem rendszeres rovata is lett a blognak, Kettőspont néven fut, és bár eddig csak két alkalommal került elő, nagy reményeket fűzök/fűzünk hozzá.
2017 legnagyobb sikere és számomra az év híre volt - még most is az -, hogy bekerül a novellám az 3. Moly-antológiába. Ezt a hatalmas örömöt veletek is megosztottam :)  
Némi holtidő után a múlt hónapban újult erővel tértem vissza az "élők" sorába, ennek örömére csatlakoztam is a Top 5 Szerda kezdeményezéshez, amelynek lényege, hogy különféle témákban állítunk össze toplistákat másik 5 bloggerel együtt.   

Ez után a nagyon felületes áttekintő után következzen egy kis statisztika - avagy a TudatosOlvasó élete számokbann.

9397 oldalmegjelenítés
69 követő a blogon
195 követő a facebook oldalon
64 bejegyzés - ezzel együtt 65
18 szerző 32 könyvét értékeltem eddig
4 nyereményjáték volt az oldalon - ezek közül egyre ma még jelentkezhettek! 
3 recenziós példányt értékeltem, egy pedig folyamatban van.

Az öt legnépszerűbb bejegyzés:
1. Filléres könyvek őszi estékre  2153 megtekintés
2. Könyvtárkisöprés II. 518 megtekintés 
3. Könyvtárkisöprés I. 502 megtekinés
4. A Rudnay-gyilkosságok 459 megtekintés
5. Top 4 legjobban várt könyv 343 megtekintés (a keresőszavakból ítélve, ami az oldalra hozta a népet, ez valószínűleg a The City of Mirrors miatt ilyen népszerű, bár el kell keserítenem mindenkit, még én sem tudom, mikor fog megjelenni)   

Nos, ennyi lett volna mára, köszönöm, ha elolvastátok és köszönöm, hogy velem vagytok. Ne felejtsétek a nyereményjátékot! :)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése