2018. május 17., csütörtök

Unboxing: Book a Sloth Club felnőtt doboz (disztópia)

Helló! Igen, tudom, eltűntem vagy ezer évre. Ha bárkinek hiányoztam volna: az iskola és a munka egy kicsit elhavazott mostanában, most két napot tanítottam életemben először, mindenki úgy képzelje el, ahogy akarja :D, ráadásul a hónap végén költözünk is, meg amúgy sem voltam ihletett állapotban. Na, ennyit a kifogásokról, jöjjön az, ami mindenkit érdekel. :D 


Néhány szó azoknak, akik nem tudják, mi a Book a Sloth Club. Ez egy remek kezdeményezés, amely eljuttatta a könyves meglepetésdoboz-mozgalmat hazánkba is. Lehetőség van egy-három-hat-tizenkét hónapra előfizetni a meglepetésdobozra, ami tartalmaz egy könyvet és sok-sok könyves relikviát, apróságot. A tartalom természetesen meglepetés, és minden hónapban egy megadott témához igazodik. Létezik már a magyar mellett angol doboz is, elindult a Fandom doboz és ettől a hónaptól kezdve a felnőtt doboz is - ez utóbbiról lesz szó a bejegyzésben. De ne menjetek messzire, mert hamarosan jövök a magyar YA dobozzal is. Igen, disznó vagyok, kettőt rendeltem :D Mentségemre szóljon, hogy csak azért, mert mindkettő (disztópia, fantasy) az "én témám", nem volt szívem választani közülük. 

Spoiler nélkül annyit, hogy a kettő közül ez a doboz tetszett jobban, sőt, ez a második kedvenc dobozom az általam eddig rendeltek közül. Viszont az Ötórai teát nehéz túlszárnyalni, bár hozzátenném, hogy ott viszonylag "könnyű" dolga volt a csapatnak, hiszen egy elég kötött témáról volt szó, jól össze lehetett válogatni hozzá az apróságokat. Ettől függetlenül a disztópia doboz is szuperül sikerült. 

A továbbiakban SPOILER veszélyes lesz a bejegyzés, aki még nem kapta kézhez a saját dobozát, zárja be szépen az oldalt - és természetesen térjen vissza később, ha kíváncsi a véleményemre :) 

Téma: Disztópia


Fülszöveg:
A ​nők a világ minden táján felfedezik, hogy különös erővel rendelkeznek.
Ujjuk egyetlen érintésével képesek szörnyű fájdalmat okozni, sőt: gyilkolni is.
A férfiak pedig rájönnek, hogy kicsúszott a kezükből az irányítás…
Elérkezett a Lányok Napja, de vajon hogyan fog véget érni?
Véleményem: Na, ez aztán a titokzatos fülszöveg! Nem mond túl sokat a könyvről, az biztos. Nem ismertem egyébként ezt a regényt, párszor szembe jött velem molyon, de még sosem keltette fel az érdeklődésemet. Bevallom, ez a néhány sor sem hozta meg kimondottan a kedvemet, nagyon sokféleképpen el lehet rontani egy ilyen történetet. Bár a disztópia az egyik kedvenc műfajom, nagyon ritkán találok kedvemre valót, ami nincs telipakolva a szokásos sablonokkal (kamasz lány/fiú más mint a többiek, rájön, hogy elnyomás alatt él, felveszi a harcot a rendszerrel, szerelmi háromszögbe keveredik stb.), szóval alaposan fel kell kötnie a gatyáját ennek a könyvnek. Kíváncsi leszek. 


2. Kedvencek 
Mikor megláttam ezt a kis édes horgolt lajhárkomát, tudtam, hogy elvesztem. Annyira esetlen, de iszonyú aranyos, egyértelműen ő a kedvencem a dobozból. Biztos, hogy kiemelt helyet kap majd az asztalomon, ha végre elköltözünk. 
A másik kedvenc az a narancssárga izé, amin trónol. Elárulom, ez egy könyvlámpa. Nem, nem könyvre szerelhető lámpa, hanem egy lámpa, ami könyv alakú. Állati. A másik (szerencsétlenül elhelyezett) képen láthatjátok, hogy néz ki, amikor ki van nyitva. Ahányszor kinyitod, annyiszor vált más színbe a fény. Az irodában, a kolléganőimmel együtt bontottam ki a dobozokat. Mind a négyen felnőtt nők vagyunk. Igen, vagy tízszer nyitottam ki be előttük a kis könyvet, és minden alkalommal jól megnéztük, hogy jééé, most meg piros/zöld/kék stb. :D :D  #nevergrowup Igen, szóval ez nagyon ötletes, én még nem is hallottam ilyesmiről soha. Az éjjeliszekrényemre fog kerülni, és esténként majd jól kinyitom. :D 

3. Apróságok
Bár két kedvencet emeltem ki, de igazából nem tudnék olyat mondani, ami nem tetszett ebben a dobozban. Ezen a képen egy nagyon csinos jegyzetfüzetet láthattok, ami biztos, hogy előbb-utóbb használatba lesz véve, nagyon motiváló. :D Rajta az a három kis izé, ők mágneses könyvjelzők, iszonyat mókásak, főleg középen az a bajuszos kis fickó. :D A notesz tetején egy zsebtükör látható, So many books, so little time felirattal. Ez az egyetlen dolog, amiben annyi kivetnivalót látok, hogy jó lett volna, ha van valami kinyithatós része, mert a hátulján semmi nincs, csak a tükör, magamat ismerve nem lenne hosszú életű a zsebemben. Nem kimondottan praktikus.




4. Dolgok, amikkel nem lehet mellélőni
Végül, de nem utolsó sorban kaptunk még egy párnahuzatot "Minden könyvvel új kaland kezdődik" felirattal. Igaz, hogy a februári dobozban már ellőtték a párnahuzat témát, ettől függetlenül tetszik, jól néz ki, igényes - bár azt sajnálom, hogy fehér, biztos, hogy kényes lesz.
És persze a süti. Mármint, cookies, kell ennél többet mondanom? Szerintem nem. :D 

Összegzés


Értékelés: 5/5 Nem mondom, hogy teljesen tökéletes a doboz, de semmi minőségi hibát nem tudnék felhozni. Minden praktikus, vagy ha nem, akkor annyira cuki, hogy ezt megbocsátjuk neki. Ami kicsit rosszul esett, az az, hogy a kártyán szereplő 21. század kiadós könyvjelző nekem kimaradt. Átforgattam a könyvet is, benéztem minden sarokba, de nem találtam meg. Persze van elég könyvjelzőm így is, de azért ha rajta van a papíron, akkor legyen benne a dobozban is. :) 
Ár-érték arány: Kicsit drágább, mint a YA doboz, ezt betudom annak, hogy keményborítós a könyv - aminek szintén örültem, jobban szeretem, mint a puhát. Nem panaszkodom, szerintem korrekt doboz lett. 

Következő doboz (június): Álomvilágok (YA)/Reckless Royals (angol doboz)/Misztikus horror (felnőtt doboz). Fandom doboz ebben a hónapban a Fumax kiadóval közösen készül, a doboz Victoria Schwab Egy kegyetlen dal c. könyvére épül. Én most egy darabig leállok a rendeléssel, így is van mit összecsomagolnom nem vicces 500 könyvet bedobozolni :D, de ha lesz valami ütős téma, mindenképp visszatérek. 

Megrendelhetitek itt: www.shop.bookaslothclub.com 

2 megjegyzés: